قوانین ایجاد فروشگاه مجازی اصناف
ارتباط مسئولین اتحادیه با واحدهای صنفی شهرستان
قوانین ایجاد فروشگاه مجازی اصناف
نوشته شده توسط مهدی باقری شیروان در ساعت 23:40

 

قوانین ایجاد فروشگاه مجازی اصناف

مقررات مجتمع مجازی صنوف

 

1- صاحبان و مدیران فروشگاه های مجتمع مجازی صنوف متعهدند کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در زمینه فضاهای تولید و تبادل اطلاعات را رعایت نمایند. مسئولیت محتوای سایت های فروشگاهی بر عهده مدیران و صاحبان آن ها می باشد. دبیرخانه طرح جامع الکترونیکی اصناف مختار است در صورت مشاهده هرگونه محتوای مغایر با قوانین و مقررات جاری کشور نسبت به رفع و حذف آن ها اقدام نماید.

۲- صاحبان و مدیران فروشگاه های مجتمع مجازی صنوف در قبال خدمات خود به مشتریان مسئول می باشند.

۳- صاحبان و مدیران فروشگاه ها موظفند نسبت به به روزرسانی محتوای فروشگاه خود اقدام نمایند. عواقب هرگونه اطلاعات غیرمعتبر در رابطه با خدمات یا کالاهای فروشگاه بر عهده مدیر و صاحب آن می باشد.

۴- درج هرگونه تصویر یا نوشتار که برخلاف شئونات دینی یا اخلاقی و یا عرفی جامعه ایران اسلامی باشد ممنوع بوده و مدیران و صاحبان فروشگاه ها در این رابطه پاسخگو می باشند.

۵- در جهت حفط منابع مجتمع صنوف و همچنین جلوگیری از سوء استفاده، فروشگاه های آزمایشی و فروشگاه های غیر فعال و بدون محتوا و محصول حذف خواهد شد. همچنین استفاده از لینک های خرید سایت های دیگر مجاز نمی باشد .

۶- صاحبان فروشگاه ها نباید اطلاعاتی را که دارای حساسیت می باشند برروی فروشگاه خود قرار دهند.

۷- فروشگاه هایی که اقدام به انتشار محصولات با تصاویر یا مطالب مستهجن کنند و یا به مقامات ایران ، ادیان و اقوام و نژادها توهین کنند مسدود خواهند شد.

۸- فروش موارد زیر غیر قانونی بوده و در صورت ثبت در فروشگاه غیر فعال خواهند شد:
- فروش محصولات جنسی و زناشویی بدون مجوز بهداشت.
- برنامه عبور از فیلتر و یا اکانت VPN.
- آگهی نصب آنتن ماهواره و یا اینترنت ماهواره‌ای از جمله : DVB و starsat.
- فروش برنامه و یا آموزشهای hack و crackو یا شکستن قفل.
- فروش برنامه های نرم افزاری و یا کتابهای فاقد مجوز قانونی (copyright).
- فروش جزوات درسی بدون اجازه از مرجع مربوطه.
- آگهی شبکه‌های هرمی ” Network Marketing و یا مباحثی شامل پولدار شدن و مانند آن.
- آگهی هر نوع مسابقه و یا قرعه کشی (با جایزه و یا بدون جایزه)
- فروش مکمل های ورزشی.
- هر نوع آگهی مرتبط با سیگار یا ترک اعتیاد.
- هر نوع آگهی فروش مرتبط با لیزینگ ( به جز نمایندگی های مجاز شرکتهای دولتی با ارائه مجوز).
- محصولاتی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود.

۹- مدیران و صاحبان فروشگاه ها مجاز به انتشار اطلاعات محرمانه مملکتی، اطلاعات محرمانه اشخاص ثالث، مطالب نفرت برانگیز، غیر اخلاقی و غیر قانونی در فروشگاه های خود نمی باشند.

۱۰- هیئت امنای مجتمع مجازی صنوف خود را مجــاز بــه کنتــرل مطالبی که بر روی فروشگاه ها قرار می گیرد می داند ولی خود را ملزم به این امر نمی داند. مسئولیت کامل مطالب قرار داده شده روی فروشگاه ها بر عهده صاحب آن فروشگاه خواهد بود.

۱۱- در صورتیکه از مقررات مجتمع مجازی صنوف و مقررات جمهوری اسلامی ایران تخطی شود هیات امنای مجتمع می توانند بدون اخطار قبلی فروشگاه خاطی را مسدود و به حالت تعلیق در آورند.

۱۲- هیئت امنای مجتمع مجازی صنوف دارای قسمت پشتیبانی می باشد و تلاش خود را همواره جهت ارائه خدمات مطلوب می نماید ولیکن تعهدی نسبت به سرعت پاسخگوئی، عدم پاسخگوئی به سوالات و غیره، به علت حجم تماسها ندارد.

۱۳- کلیه محتویات نرم افزاری و ابداعات و طرحهای مجتمع و حقوق مربوط به آن ها متعلق به هیات امنای مجتمع مجازی صنوف می باشد.

۱۴- هیئت امنای مجتمع مجازی صنوف مجاز است به هر نحوی که بخواهد از مطالب قرار گرفته در فروشگاه ها که قانوناً متعلق به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری نباشد، استفاده نماید.

۱۵- صاحبان فروشگاه ها مجاز به انتشار هیچ مفهوم و محتوایی که به حقوق انحصاری و تجاری افراد و حق چاپ و نشر و سایر حقوق دیگران تجاوز نمایند، نمی باشند.

۱۶- مطالب مستهجن، افترا آمیز، دشنام و خارج از اخلاق یا بی حرمتی به مقدسات فرهنگی و مذهبی در هیچ یک از فروشگاه ها مجاز نمی باشد. پیشنهاد و یا تشویق به هر نوع فعالیت غیر قانونی مجاز نمی باشد.

۱۷- قراردادن لینک به سایتهای غیر قانونی و غیر اخلاقی و مبتذل و همچنین سایتهائی که به اشکال مختلف روابط و رفتارهای فرهنگی و اخلاقی و عرفی و قانونی جامعه را پایمال نماید مجاز نمی باشد.

۱۸- جعل هویت اشخاص حقیقی و یا حقوقی اعم از شرکتها، نهادها و سازمانها و نسبت دادن بیانات و سخنان دروغین به ایشان مجاز نمی باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خبر، ،